Dokładne kroki, które pomogły mi zrzucić ponad 80 kilogramów

Uncategorized

Zanim rzuciłam palenie w 2005 roku miałem 160 kg w sześć metrów wysokości. Ale kiedy rzuciłem palenie, waga nadal gromadzić. Zarobiłem 20 funtów w ciągu sześciu miesięcy. Mniej więcej w tym samym czasie straciłam pracę, i to był doskonały sztorm przybiera na wadze.

Próbowałem odchudzania i diety Paleo, ale ja po prostu czułem, że cokolwiek bym nie robiła, było coraz gorzej.

Zimą 2012 roku, zdałem sobie sprawę, że jeśli nie zaczniemy coś robić w najbliższym czasie będę cukrzykiem, jak moja mama lub ostatecznie na mojej 600-Kilogramowego życie na TLC. Nie podobało mi się, jak wyglądały, czy poczuł.

W tym roku, przypadkowo spotkał się z Jane fonda, i była bardzo energiczny i wesoły. Byłem jak “ta kobieta na 30 lat starszy ode mnie, a wygląda dużo lepiej.”

ZMIANAZMIANA

Postanowiłem spróbować Staten Island schudnąć programem, sponsorowanej przez jedną z lokalnych gazet. Był to 10-tygodniowy program pod kierunkiem trenera, który znalazła się grupa ludzi razem i pracowali na co dzień. Robiliśmy takie rzeczy, jak, wędrować na zakupy, i kickboxing, i bardzo mi się podobało.

Pod koniec 10 tygodnia straciłam 10 kg. Program jest naprawdę pomogła mi poczuć, że nie jestem jedynym, który zmaga się ze swoją wagą.

Potem wstąpiłem do klubu i zaczął chodzić z grupą i w końcu raz w tygodniu. On zapoznał mnie na wyścigach.

Wiosną 2013 roku, zrobiłem swój pierwszy bieg na trzy kilometry pieszo z wyspy Staten klub sportowy. Tego lata zrobiłem też moja pierwsza Nowa rasa Jorku, w MLB Wszystkie gwiazdy 5K. I wreszcie, w kwietniu 2014 roku, próbowałem Spartan race na Citi field.

JEDZENIE

Zacząłem Nowy Rok gotować dla siebie. Wiedziałem, co muszę zrobić, aby schudnąć, ale teraz byłem naprawdę to robić. Nigdy nie byłem miłośnikiem warzyw, ale zaczęłam duszenia kapusty, gotowania innych warzyw, i zrobić własne kury, przygotowanie ją na oliwie z oliwek.

Ja również zrobiłem wysiłek, aby pożreć салатиков na obiad. Jeśli nie mam czasu gotować, kupiłam Luvo mrożoną żywność, która jest uboga w sól i wysokiej zawartości białka, dobrać sałatka. Inna sprawa, że pracował dla mnie jada wolniej. Naprawdę musiał trenować, aby spowolnić tak moje ciało może zarejestrować, kiedy byłem pełen.

TRENINGTRENING

Do 2015 roku, przyszedłem długą drogę od duszności podczas wykonywania Mall chodzi, ale ja nadal szukasz bardziej trudne, więc zacząłem zbierać dodatkowe wyścigi.

Po tym, jak zapisałam się na kobiece półmaraton, poprosiłem trenera, aby mnie trenować. Wymyślił plan treningu na bieganie i cross pociągiem, i odkryłem, że mając harmonogram był bardzo pomocny.

Częścią mojego planu było przejechać pociągiem, biorąc jazda na Rowerze i siłowe zajęcia nauki. Zrobiłem to punkt, aby się przedstawić nauczyciela przed klasą i powiedzieć im, że próbowałem schudnąć. Co zachęcające i pomagał mi trzymać się do odpowiedzialności.

Po zakończeniu mojego pierwszego półmaratonu, zrobiłem w Nowym Jorku Staten Island półmaraton, a potem jeszcze Spartan race na wiosnę, po mojej trzeciej połowie. W listopadzie tego roku, będę uciekać swój pierwszy 26.2 w 2016 TKS maraton w nowym jorku.

PRAKTYKOWANIE TEGO

Dowiedziałem się, że uczenie się do wyścigów z terminami niezwykle motywujące. Musisz trenować lub masz zamiar być zużyte i nie do końca wyścigu. I choć nie jeść zdrowo i pracy 100% czasu, mam bardzo blisko.

NAGRODĄNAGRODĄ

Teraz, gdy straciłem około 80 funtów, jestem tak podekscytowany, aby robić rzeczy, które nigdy nie myślałem, że mogę zrobić—i robią to zabawa. Oczywiście, kocham, jak widzę, też. Zanim dostałem poważnie odnosi się do utraty wagi i bieganie, nie mogłem znaleźć ubrania, które wpisuje się w zwykłych sklepach. Teraz mogę iść do H&M i kupić coś od słupka, a to dla mnie bardzo ważne. Ja również dostaję mnóstwo pozytywnych opinii na zdjęcia PRZED i po zaksięgować na Facebook. To trzyma mnie na powierzchni.

ILOŚĆ LISY RADĘ

Ustaw cele dla siebie. Czy jest to cel odchudzania i fitness-kamień milowy, jest to, co trzyma cię do odpowiedzialności. Ja, ale kiedy mam okres, nie mogę umieścić moje zdrowe nawyki od.