8 sposobów, aby schudnąć bez liczenia kalorii jeden

Uncategorized

W grze, utrata masy ciała, pokład ułożone przeciwko tobie. Jedzenie marketerzy wydali miliony nauce kolorów, smaków, zapachów i opakowania, aby znaleźć najlepsze sposoby, by zmusić cię zjeść więcej. Ale w ciągu ostatnich kilku lat, badacze mózgu odkryli kilka sztuczek, aby pomóc Trump chęć do przejadania się.

Sprawdź te nauki-poparł strategii i zacząć się odchudzać, nie siedzieć na diecie.

POWIESIĆ LUSTRO W TWOJEJ JADALNIPOWIESIĆ LUSTRO W TWOJEJ JADALNI

Zobaczcie sami jeść, na pewno ci przemyśleć swój wybór. Tak, tak, powiesić lustro w jadalni, i, gdy pojawi się, sprawdź, czy pani jest w stanie usiąść przed swoim odbiciem. Badania pokazują, że ludzie, którzy jedzą przed lustrem korzystać z fast foodów mniej i, w konsekwencji, jedzą mniej. Jednak ludzie, którzy usiedli na zdrowe odżywianie naprawdę czułem się lepiej o siebie, poza tym dostali więcej zabawy od swoich warzyw. Naukowcy rysunku odzwierciedlenie utrzymuje się do odpowiedzialności za swój wybór.

UTRZYMAĆ TWOJĄ KUCHNIĘ W CZYSTOŚCI

Zgrabny dom dla ukojenia i czystej kuchni pomaga zmniejszyć kalorie. W badaniu opublikowanym w środowisku i zachowania, wolontariuszy, którzy przeprowadzili zaledwie 10 minut bałagan, неорганизованны kuchni było szans osiągnąć niezdrowe przekąski, takie jak pliki cookie. Jedli około 100 kalorii—rzeczy—w porównaniu z ludźmi, w czystości, kuchni (które byli prawdopodobni wybierać marchew, aby coś przekąsić).

UŻYWAĆ GOTÓWKI

Naukowcy odkryli, że, aby wykopać dolarów, aby dostać czekoladę lub paczka chipsów może dać ci odpowiednią chwilę, aby przemyśleć pytanie o zamówieniach publicznych. Ból od rozstania z gotówką zatrzymuje wielu impulsywnych zakupów ciasta i ciasteczka, według badań centrum handlowego i postępowania. Jeszcze jedna sztuczka w sklepie spożywczym, aby wybrać mniejszą koszyka: te naukowcy zauważyli również, ludzie są bardziej impulsywne zakupy po kliknięciu na duży kosz.

SŁABE ŚWIATŁO

Z łagodnym oświetleniem, stres topnieje, rozmowa staje się interesujące i nastrój się poprawia. Aha, i jesz mniej, według badań opublikowanych w psychologicznych znalezienia. W badaniu, Uczestnicy, którzy jedli w ściemniacz oświetlenia cieszył się ich jeść więcej, zajęło więcej czasu, aby zjeść posiłek, i spożywali o 18% mniej kalorii niż ci, którzy siedzieli w jasnym świetle.

MIĘTOWY ZAPACH PRZEZ CAŁY DZIEŃMIĘTOWY ZAPACH PRZEZ CAŁY DZIEŃ

Po prostu zapach mięty pomaga kontrolować apetyt i jedzenie emocjonalne, według badań opublikowanych w czasopiśmie apetyt. W badaniu, ludzie, którzy wdychają mięty co dwie godziny czułem się mniej głodny, bardziej skoncentrowane, i spożywać 2,800 kalorii mniej w tygodniu, niż nie-sniffer. Jeśli mięty nie jest twoja filiżanka herbaty, podobne badanie w wielkiej Brytanii znaleźli taki sam efekt, gdy nadwaga uczestników nosił z aromatem wanilii patch. Stracili pięć funtów miesięcznie i czułem się bardziej kontrolować swoją dietę, niż ludzie, którzy nie nosić patch. Spróbować zapachu wanilii i mięty świec w jadalni i/lub w kuchni.

KONTRAST NACZYNIA Z JEDZENIEM

Biały makaron w białym sosie śmietanowym na białym talerzu zbyt wiele i tak jadłam. Badanie w czasopiśmie konsumenckich badań, okazało się, że ludzie są w stanie lepiej kontrolować Wielkość porcji, gdy żywność kontrastuje z kolorem płyty. Jedno proste rozwiązanie: jeszcze jedno badanie w Międzynarodowym czasopiśmie otyłość zakłada, że po prostu jedząc od talerze z niebieskim obrzeżem Sid с dostrzec ich porcje powinny być większe.

OGLĄDASZ KOMEDIE PODCZAS JEDZENIA

Słuchaj, je przed telewizorem nierozsądne, ale wszyscy to robimy. Aby zapisać przekąski dla komedii i talk-show, i umieścić żetony na bok, kiedy patrzysz działań lub zerwanie. Zgodnie z wniosków badania opublikowanego w archives of internal medicine, ludzi zjadł dwa razy więcej przekąski podczas oglądania wyspie, niż zrobili podczas oglądania talk-show Charlie Rose. W filmie, widzowie smutne filmy jadł 28 do 55% więcej popcornu, niż ci, którzy oglądali komedie.

UŻYĆ BARDZIEJ DŁUGIE WIDELCE I ŁYŻKIUŻYĆ BARDZIEJ DŁUGIE WIDELCE I ŁYŻKI

Długi, elegancki widelcem lub łyżką będzie można spowolnić i pomóc wyodrębnić maksymalną przyjemność z posiłku. (To samo dotyczy długich laski przeciwko krótkich pałeczek.) Tajwański badanie psychologiczne znalezienia, uważa, że dziwne, krótkie naczynia wolontariusze czują potrzebę łopatę w więcej żywności. Ludzie, którzy używają więcej ran poinformował, ciesząc się swoim posiłkiem więcej, i zajęło więcej czasu między ukąszenia i jedli mniej.