7 najlepszych sposobów, aby ograniczyć nocne podjadanie, zdaniem dietetyków

Uncategorized

7 najlepszych sposobów, aby ograniczyć nocne podjadanie, zdaniem dietetykówNigdy nie mogliby marzyć o je słodką bułkę na śniadanie lub hamburger i frytki na obiad. (I jeśli tak, to może podzielisz się tajemnica?) I jeszcze, chyba jednak z zaskoczenia w nocy przekąski.

Dlaczego? Bo po kolacji kanapki bawić ze wszystkimi. Czy to blask telewizora lub tego, że Jesteś wyczerpany, aby całą swoją energię i siłę woli w ciągu dnia, a nie do żucia, chipsy, lody lub ciastka wydaje się bardziej skomplikowane, po tym, jak słońce idzie w dół.

To jest prawdziwe dla dietetyków, też. Ale przecież są to prawdziwi eksperci w czystej żywności, wiele z nich okazało się, sposobów, aby obniżyć po kolacji Snack-bestia. Oto jak oni to robią—i jak ty też możesz.

BIAŁKO-SUCHY PROWIANT NA ŚNIADANIE

Wybierając śniadanie z dużą ilością białka, będziesz mógł zainstalować sobie, aby zrobić zdrowy wybór w ciągu dnia i kick-ass apetyt na słodkie, według badań opublikowanych w czasopiśmie “zasilanie”.

Aby czerpać korzyści proteina, co najmniej 30 gramów białka na godzinę. jedzenie, mówi Kara Walsh, urodzinowych, do domu-dietetyka dla medifast w Kalifornii.

WIĘCEJ JEDZĄ W CIĄGU DNIA

Pokusa, by oszczędzać na dzienne posiłki i przekąski, aby “zaoszczędzić” kalorii na obiad i deser? Nie rób tego. Mało jem w ciągu dnia opuszczę Cię więcej szans pragną śmieci w nocy, mówi Walsh.

JEDZ POWOLI PRZEKĄSKAJEDZ POWOLI PRZEKĄSKA

Skończyliście te dwa ciastka czy torebki dla Netflix i zimno, aż do zakończenia wstępnych tytułów, i jesteś gotowy na więcej. Następnym razem, coś, co można spokojnie zjeść, mówi Amy Gorin, D. p.

“Jeśli jestem naprawdę głodny, mogę jeść 100 kalorii pakiet pistacji, ponieważ są one w skorupach i zająć więcej czasu, aby zjeść, co zmniejsza ryzyko bezmyślne żuć” – mówi Gorin.

ŚLEDZIĆ, CO JESZ

Zanim pociągnął za pudełko ciastek lub paczka chipsów, zrobić szybką inwentaryzację tego, co jadł tego dnia, mówi Sarah Pflugradt, D. p. “jesz wystarczająco dużo owoców? Można chrupać na wszelkie warzywa? Ile było spożycie białka? Jeśli brakuje ci w każdym zespole, niech to będzie twój pierwszy wybór” – mówi Pflugradt. Jeść 100 kalorii owoce, warzywa, lub białko, a na górze, jeśli nie ze szklanką wody – mówi.

JEŚĆ ZDROWE I OBFITE PRZEKĄSKI

Połowę zamrożonego banana zanurzyć w rozpuszczoną ciemna czekolada smakuje bardzo niesamowity. I jest w nim przydatne rzeczy, takie jak magnez i potas, aby pomóc zrelaksować mięśnie i węglowodanów, aby pomóc ci zasnąć – mówi Chelsea Fuchs, p. D. plus, nadzorował część.

“Podoba mi się, aby stopić ciemna czekolada, chipsy w żerują kulinarne glonów olej, a następnie zanurzyć pół banana w rozpuszczoną czekoladę” – mówi Fuchs. “Po tym, jak banan ostygnie, jestem pop w zamrażarce pyszny mrożony banan cukierki”.

IDŹ DO SWOJEGO POKOJU.

Zaskocz swojego wewnętrznego lenistwa i wskoczyć do łóżka wcześnie. Stamtąd można czytać, oglądać telewizję, grać w słowa z przyjaciółmi, co chcesz. Kiedy tak swobodnie czuje się w miejsce, które jest daleko od kuchni, to znacznie mniej prawdopodobne, w końcu, pasących się na puste kalorie, tylko dlatego, że mówi Lori Langer, r. D., założyciel dobrze żyć porady na temat prawidłowego odżywiania.

OCENIĆ RZECZYWISTY GŁÓDOCENIĆ RZECZYWISTY GŁÓDOCENIĆ RZECZYWISTY GŁÓD

“Przed tym jak się zabrać co zjeść, zapytaj siebie, czy naprawdę jesteś głodny, lub jeśli jesteś po prostu staramy się wypełnić czas” – mówi certyfikowany wellness coach Nicole Granato. Jeśli jesteś bardzo głodny, to wszystko jest ok, na przekąskę. Ale jeśli po prostu szukasz czegoś zrobić, to zająć się książkę, magazyn, lub jakiejkolwiek innej działalności – mówi Granato.