Dokładne kroki, które pomogły mi zrzucić ponad 80 kilogramów

Uncategorized

Zanim rzuciłam palenie w 2005 roku miałem 160 kg w sześć metrów wysokości. Ale kiedy rzuciłem palenie, waga nadal gromadzić. Zarobiłem 20 funtów w ciągu sześciu miesięcy. Mniej więcej w tym samym czasie straciłam pracę, i to był doskonały sztorm przybiera na wadze.

Próbowałem odchudzania i diety Paleo, ale ja po prostu czułem, że cokolwiek bym nie robiła, było coraz gorzej.

Zimą 2012 roku, zdałem sobie sprawę, że jeśli nie zaczniemy coś robić w najbliższym czasie będę cukrzykiem, jak moja mama lub ostatecznie na mojej 600-Kilogramowego życie na TLC. Nie podobało mi się, jak wyglądały, czy poczuł.

W tym roku, przypadkowo spotkał się z Jane fonda, i była bardzo energiczny i wesoły. Byłem jak “ta kobieta na 30 lat starszy ode mnie, a wygląda dużo lepiej.”

ZMIANAZMIANA

Postanowiłem spróbować Staten Island schudnąć programem, sponsorowanej przez jedną z lokalnych gazet. Był to 10-tygodniowy program pod kierunkiem trenera, który znalazła się grupa ludzi razem i pracowali na co dzień. Robiliśmy takie rzeczy, jak, wędrować na zakupy, i kickboxing, i bardzo mi się podobało.

Pod koniec 10 tygodnia straciłam 10 kg. Program jest naprawdę pomogła mi poczuć, że nie jestem jedynym, który zmaga się ze swoją wagą.

Potem wstąpiłem do klubu i zaczął chodzić z grupą i w końcu raz w tygodniu. On zapoznał mnie na wyścigach.

Wiosną 2013 roku, zrobiłem swój pierwszy bieg na trzy kilometry pieszo z wyspy Staten klub sportowy. Tego lata zrobiłem też moja pierwsza Nowa rasa Jorku, w MLB Wszystkie gwiazdy 5K. I wreszcie, w kwietniu 2014 roku, próbowałem Spartan race na Citi field.

JEDZENIE

Zacząłem Nowy Rok gotować dla siebie. Wiedziałem, co muszę zrobić, aby schudnąć, ale teraz byłem naprawdę to robić. Nigdy nie byłem miłośnikiem warzyw, ale zaczęłam duszenia kapusty, gotowania innych warzyw, i zrobić własne kury, przygotowanie ją na oliwie z oliwek.

Ja również zrobiłem wysiłek, aby pożreć салатиков na obiad. Jeśli nie mam czasu gotować, kupiłam Luvo mrożoną żywność, która jest uboga w sól i wysokiej zawartości białka, dobrać sałatka. Inna sprawa, że pracował dla mnie jada wolniej. Naprawdę musiał trenować, aby spowolnić tak moje ciało może zarejestrować, kiedy byłem pełen.

TRENINGTRENING

Do 2015 roku, przyszedłem długą drogę od duszności podczas wykonywania Mall chodzi, ale ja nadal szukasz bardziej trudne, więc zacząłem zbierać dodatkowe wyścigi.

Po tym, jak zapisałam się na kobiece półmaraton, poprosiłem trenera, aby mnie trenować. Wymyślił plan treningu na bieganie i cross pociągiem, i odkryłem, że mając harmonogram był bardzo pomocny.

Częścią mojego planu było przejechać pociągiem, biorąc jazda na Rowerze i siłowe zajęcia nauki. Zrobiłem to punkt, aby się przedstawić nauczyciela przed klasą i powiedzieć im, że próbowałem schudnąć. Co zachęcające i pomagał mi trzymać się do odpowiedzialności.

Po zakończeniu mojego pierwszego półmaratonu, zrobiłem w Nowym Jorku Staten Island półmaraton, a potem jeszcze Spartan race na wiosnę, po mojej trzeciej połowie. W listopadzie tego roku, będę uciekać swój pierwszy 26.2 w 2016 TKS maraton w nowym jorku.

PRAKTYKOWANIE TEGO

Dowiedziałem się, że uczenie się do wyścigów z terminami niezwykle motywujące. Musisz trenować lub masz zamiar być zużyte i nie do końca wyścigu. I choć nie jeść zdrowo i pracy 100% czasu, mam bardzo blisko.

NAGRODĄNAGRODĄ

Teraz, gdy straciłem około 80 funtów, jestem tak podekscytowany, aby robić rzeczy, które nigdy nie myślałem, że mogę zrobić—i robią to zabawa. Oczywiście, kocham, jak widzę, też. Zanim dostałem poważnie odnosi się do utraty wagi i bieganie, nie mogłem znaleźć ubrania, które wpisuje się w zwykłych sklepach. Teraz mogę iść do H&M i kupić coś od słupka, a to dla mnie bardzo ważne. Ja również dostaję mnóstwo pozytywnych opinii na zdjęcia PRZED i po zaksięgować na Facebook. To trzyma mnie na powierzchni.

ILOŚĆ LISY RADĘ

Ustaw cele dla siebie. Czy jest to cel odchudzania i fitness-kamień milowy, jest to, co trzyma cię do odpowiedzialności. Ja, ale kiedy mam okres, nie mogę umieścić moje zdrowe nawyki od.

 

8 sposobów, aby schudnąć bez liczenia kalorii jeden

Uncategorized

W grze, utrata masy ciała, pokład ułożone przeciwko tobie. Jedzenie marketerzy wydali miliony nauce kolorów, smaków, zapachów i opakowania, aby znaleźć najlepsze sposoby, by zmusić cię zjeść więcej. Ale w ciągu ostatnich kilku lat, badacze mózgu odkryli kilka sztuczek, aby pomóc Trump chęć do przejadania się.

Sprawdź te nauki-poparł strategii i zacząć się odchudzać, nie siedzieć na diecie.

POWIESIĆ LUSTRO W TWOJEJ JADALNIPOWIESIĆ LUSTRO W TWOJEJ JADALNI

Zobaczcie sami jeść, na pewno ci przemyśleć swój wybór. Tak, tak, powiesić lustro w jadalni, i, gdy pojawi się, sprawdź, czy pani jest w stanie usiąść przed swoim odbiciem. Badania pokazują, że ludzie, którzy jedzą przed lustrem korzystać z fast foodów mniej i, w konsekwencji, jedzą mniej. Jednak ludzie, którzy usiedli na zdrowe odżywianie naprawdę czułem się lepiej o siebie, poza tym dostali więcej zabawy od swoich warzyw. Naukowcy rysunku odzwierciedlenie utrzymuje się do odpowiedzialności za swój wybór.

UTRZYMAĆ TWOJĄ KUCHNIĘ W CZYSTOŚCI

Zgrabny dom dla ukojenia i czystej kuchni pomaga zmniejszyć kalorie. W badaniu opublikowanym w środowisku i zachowania, wolontariuszy, którzy przeprowadzili zaledwie 10 minut bałagan, неорганизованны kuchni było szans osiągnąć niezdrowe przekąski, takie jak pliki cookie. Jedli około 100 kalorii—rzeczy—w porównaniu z ludźmi, w czystości, kuchni (które byli prawdopodobni wybierać marchew, aby coś przekąsić).

UŻYWAĆ GOTÓWKI

Naukowcy odkryli, że, aby wykopać dolarów, aby dostać czekoladę lub paczka chipsów może dać ci odpowiednią chwilę, aby przemyśleć pytanie o zamówieniach publicznych. Ból od rozstania z gotówką zatrzymuje wielu impulsywnych zakupów ciasta i ciasteczka, według badań centrum handlowego i postępowania. Jeszcze jedna sztuczka w sklepie spożywczym, aby wybrać mniejszą koszyka: te naukowcy zauważyli również, ludzie są bardziej impulsywne zakupy po kliknięciu na duży kosz.

SŁABE ŚWIATŁO

Z łagodnym oświetleniem, stres topnieje, rozmowa staje się interesujące i nastrój się poprawia. Aha, i jesz mniej, według badań opublikowanych w psychologicznych znalezienia. W badaniu, Uczestnicy, którzy jedli w ściemniacz oświetlenia cieszył się ich jeść więcej, zajęło więcej czasu, aby zjeść posiłek, i spożywali o 18% mniej kalorii niż ci, którzy siedzieli w jasnym świetle.

MIĘTOWY ZAPACH PRZEZ CAŁY DZIEŃMIĘTOWY ZAPACH PRZEZ CAŁY DZIEŃ

Po prostu zapach mięty pomaga kontrolować apetyt i jedzenie emocjonalne, według badań opublikowanych w czasopiśmie apetyt. W badaniu, ludzie, którzy wdychają mięty co dwie godziny czułem się mniej głodny, bardziej skoncentrowane, i spożywać 2,800 kalorii mniej w tygodniu, niż nie-sniffer. Jeśli mięty nie jest twoja filiżanka herbaty, podobne badanie w wielkiej Brytanii znaleźli taki sam efekt, gdy nadwaga uczestników nosił z aromatem wanilii patch. Stracili pięć funtów miesięcznie i czułem się bardziej kontrolować swoją dietę, niż ludzie, którzy nie nosić patch. Spróbować zapachu wanilii i mięty świec w jadalni i/lub w kuchni.

KONTRAST NACZYNIA Z JEDZENIEM

Biały makaron w białym sosie śmietanowym na białym talerzu zbyt wiele i tak jadłam. Badanie w czasopiśmie konsumenckich badań, okazało się, że ludzie są w stanie lepiej kontrolować Wielkość porcji, gdy żywność kontrastuje z kolorem płyty. Jedno proste rozwiązanie: jeszcze jedno badanie w Międzynarodowym czasopiśmie otyłość zakłada, że po prostu jedząc od talerze z niebieskim obrzeżem Sid с dostrzec ich porcje powinny być większe.

OGLĄDASZ KOMEDIE PODCZAS JEDZENIA

Słuchaj, je przed telewizorem nierozsądne, ale wszyscy to robimy. Aby zapisać przekąski dla komedii i talk-show, i umieścić żetony na bok, kiedy patrzysz działań lub zerwanie. Zgodnie z wniosków badania opublikowanego w archives of internal medicine, ludzi zjadł dwa razy więcej przekąski podczas oglądania wyspie, niż zrobili podczas oglądania talk-show Charlie Rose. W filmie, widzowie smutne filmy jadł 28 do 55% więcej popcornu, niż ci, którzy oglądali komedie.

UŻYĆ BARDZIEJ DŁUGIE WIDELCE I ŁYŻKIUŻYĆ BARDZIEJ DŁUGIE WIDELCE I ŁYŻKI

Długi, elegancki widelcem lub łyżką będzie można spowolnić i pomóc wyodrębnić maksymalną przyjemność z posiłku. (To samo dotyczy długich laski przeciwko krótkich pałeczek.) Tajwański badanie psychologiczne znalezienia, uważa, że dziwne, krótkie naczynia wolontariusze czują potrzebę łopatę w więcej żywności. Ludzie, którzy używają więcej ran poinformował, ciesząc się swoim posiłkiem więcej, i zajęło więcej czasu między ukąszenia i jedli mniej.

7 najlepszych sposobów, aby ograniczyć nocne podjadanie, zdaniem dietetyków

Uncategorized

7 najlepszych sposobów, aby ograniczyć nocne podjadanie, zdaniem dietetykówNigdy nie mogliby marzyć o je słodką bułkę na śniadanie lub hamburger i frytki na obiad. (I jeśli tak, to może podzielisz się tajemnica?) I jeszcze, chyba jednak z zaskoczenia w nocy przekąski.

Dlaczego? Bo po kolacji kanapki bawić ze wszystkimi. Czy to blask telewizora lub tego, że Jesteś wyczerpany, aby całą swoją energię i siłę woli w ciągu dnia, a nie do żucia, chipsy, lody lub ciastka wydaje się bardziej skomplikowane, po tym, jak słońce idzie w dół.

To jest prawdziwe dla dietetyków, też. Ale przecież są to prawdziwi eksperci w czystej żywności, wiele z nich okazało się, sposobów, aby obniżyć po kolacji Snack-bestia. Oto jak oni to robią—i jak ty też możesz.

BIAŁKO-SUCHY PROWIANT NA ŚNIADANIE

Wybierając śniadanie z dużą ilością białka, będziesz mógł zainstalować sobie, aby zrobić zdrowy wybór w ciągu dnia i kick-ass apetyt na słodkie, według badań opublikowanych w czasopiśmie “zasilanie”.

Aby czerpać korzyści proteina, co najmniej 30 gramów białka na godzinę. jedzenie, mówi Kara Walsh, urodzinowych, do domu-dietetyka dla medifast w Kalifornii.

WIĘCEJ JEDZĄ W CIĄGU DNIA

Pokusa, by oszczędzać na dzienne posiłki i przekąski, aby “zaoszczędzić” kalorii na obiad i deser? Nie rób tego. Mało jem w ciągu dnia opuszczę Cię więcej szans pragną śmieci w nocy, mówi Walsh.

JEDZ POWOLI PRZEKĄSKAJEDZ POWOLI PRZEKĄSKA

Skończyliście te dwa ciastka czy torebki dla Netflix i zimno, aż do zakończenia wstępnych tytułów, i jesteś gotowy na więcej. Następnym razem, coś, co można spokojnie zjeść, mówi Amy Gorin, D. p.

“Jeśli jestem naprawdę głodny, mogę jeść 100 kalorii pakiet pistacji, ponieważ są one w skorupach i zająć więcej czasu, aby zjeść, co zmniejsza ryzyko bezmyślne żuć” – mówi Gorin.

ŚLEDZIĆ, CO JESZ

Zanim pociągnął za pudełko ciastek lub paczka chipsów, zrobić szybką inwentaryzację tego, co jadł tego dnia, mówi Sarah Pflugradt, D. p. “jesz wystarczająco dużo owoców? Można chrupać na wszelkie warzywa? Ile było spożycie białka? Jeśli brakuje ci w każdym zespole, niech to będzie twój pierwszy wybór” – mówi Pflugradt. Jeść 100 kalorii owoce, warzywa, lub białko, a na górze, jeśli nie ze szklanką wody – mówi.

JEŚĆ ZDROWE I OBFITE PRZEKĄSKI

Połowę zamrożonego banana zanurzyć w rozpuszczoną ciemna czekolada smakuje bardzo niesamowity. I jest w nim przydatne rzeczy, takie jak magnez i potas, aby pomóc zrelaksować mięśnie i węglowodanów, aby pomóc ci zasnąć – mówi Chelsea Fuchs, p. D. plus, nadzorował część.

“Podoba mi się, aby stopić ciemna czekolada, chipsy w żerują kulinarne glonów olej, a następnie zanurzyć pół banana w rozpuszczoną czekoladę” – mówi Fuchs. “Po tym, jak banan ostygnie, jestem pop w zamrażarce pyszny mrożony banan cukierki”.

IDŹ DO SWOJEGO POKOJU.

Zaskocz swojego wewnętrznego lenistwa i wskoczyć do łóżka wcześnie. Stamtąd można czytać, oglądać telewizję, grać w słowa z przyjaciółmi, co chcesz. Kiedy tak swobodnie czuje się w miejsce, które jest daleko od kuchni, to znacznie mniej prawdopodobne, w końcu, pasących się na puste kalorie, tylko dlatego, że mówi Lori Langer, r. D., założyciel dobrze żyć porady na temat prawidłowego odżywiania.

OCENIĆ RZECZYWISTY GŁÓDOCENIĆ RZECZYWISTY GŁÓDOCENIĆ RZECZYWISTY GŁÓD

“Przed tym jak się zabrać co zjeść, zapytaj siebie, czy naprawdę jesteś głodny, lub jeśli jesteś po prostu staramy się wypełnić czas” – mówi certyfikowany wellness coach Nicole Granato. Jeśli jesteś bardzo głodny, to wszystko jest ok, na przekąskę. Ale jeśli po prostu szukasz czegoś zrobić, to zająć się książkę, magazyn, lub jakiejkolwiek innej działalności – mówi Granato.